Dünyanın en güçlü 10 akıllı telefonu - Ekim 2016

AnTuTu Ekim ayında performansı en iyi akıllı telefonların listesini yayınladı. İşte en güçlü akıllı telefonlar!

AnTuTu, ekim ayının en güçlü performansa sahip akıllı telefonlarının listesini yayınladı. Bu liste tabii ki de AnTuTu testleri ile belirlendi. Listede Çinli akıllı telefon modellerinin çok olması ise dikkat çekiyor.

Ekim ayının en güçlü 10 akıllı telefonu!

Bir önceki ayın performans telefonlarına göre bazı küçük değişiklikler bulunuyor. Özellikle adı duyulmamış 4/6GB RAM ve Snapdragon 821 işlemciye sahip Çinli Smartisan M1L’nin listede yer alması ilgi çekici.

1479382745_id5435301.jpg

Apple’ın geçtiğimiz eylül başlarında tanıttığı iPhone 7 ve iPhone 7 Plus birinci ve ikinci sırada yer alırken, sırasıyla Android tabanlı Leeco Pro 3, Xiaomi Mi 5s Plus, Çinli Smartisan M1L, Mi 5S , OnePlus 3, Vivo XPlay 5, Samsung Galaxy Note 7 ve Leeco Max 2 listeyi takip etti.

Android akıllı telefonların listesinde ise Leeco Pro 3 ilk sırada yer alırken, son iki sıraya Lenovo Zuk Z2 Pro ve Nubiz Z11 girdi.

Aşağıda AnTuTu’nun yayınladığı listeyi inceleyebilirsiniz.

1479382383_id5445821.jpg

1479382395_id5445831.jpg

    Yazar: Ayşe Aydoğmuş Teknolojiye dair her şey.

    YORUMLAR

    1000 - karakter kaldı.
    Yorumu gönder

    • Dünyanın en güçlü 10 akıllı telefonu - Ekim 2016

      Rise of the china

      Misafir 18 Kasım 2016 13:16 Cuma (0) (0)
    • Dünyanın en güçlü 10 akıllı telefonu - Ekim 2016

      Ya htc nerde kı m7 m8 m 9 10 lar canavar gibi çalışıyor onlar ile aynı anda piyasaya cıkan telefonlar çöp olduğu halde bunlarda kasma donma yok da neden listelere hiç giremiyor bu telefonlar çok merak ediyorum

      Misafir 18 Kasım 2016 11:02 Cuma (1) (0)
    • Dünyanın en güçlü 10 akıllı telefonu - Ekim 2016

      htc görüntüden kaybediyor.hertaraf kutu gibi kücücük ekran pohhhh

      Misafir 19 Kasım 2016 13:04 Cumartesi
    • Dünyanın en güçlü 10 akıllı telefonu - Ekim 2016

      Ulan iPhone 7 plus kullanıyorum telefon donuyo nereye zirvede bu telefon ah note 7 im ah

      Misafir 18 Kasım 2016 01:27 Cuma (0) (0)
    • Dünyanın en güçlü 10 akıllı telefonu - Ekim 2016

      iphone övmek için herşey yaparlar ama iphone cidden ios kutusu. iphone kullanan ve cevresindekiler iphone kullanmiyorsa hiçbir artısı yok. android özgürlük. istediğin gibi kullanabilirsiniz

      Misafir 17 Kasım 2016 21:35 Perşembe (1) (1)
    • Dünyanın en güçlü 10 akıllı telefonu - Ekim 2016

      ne android için özgür demene ne de iphone için artısı yok demene katılmıyorum. çevremizdekiler android kullanıyorda son zamanlarda kaç kez bluetooth ile wifi ile veri gönderdin bir başkasına ? şahsen bizim buralarda androidte bile whatsapptır facedir onedrive googledrive dır şeylerle paylaşıyoruz dosyaları. şayet çok büyük bi dosya paylaşılacaksa zaten flashlar girer devreye onunda telefonla ilgisi yoktur. ee ? özgürüz zaten her ikisinde de bu bakış açısında? oyunsa ikisinde de oyun? programsa ikisinde de? hayatımda hiç APPLE ürünü kullanmadım, niyetimde yok. ancak bazı eleştiriler vardır ki cevap verilmesi gerekir. Android özgür mü ? evet fazla özgür. mağazada binbir çeşit şey var hangisinde virüs var, hangisi bilgilerini çalıyor / çalacak, hangisi yanlış kodlanmışta deli gibi bataryanı işlemcini yiyecek? bi psikopat tarafından mı yazıldı? işlem güçleri o kadar yüksek ki şayet şu anda güncel bi telefona virüs girse ve sizi kameralarıyla birisi takip etse hiç bir anormallik göremezsiniz

      Misafir 18 Kasım 2016 15:14 Cuma
    • Dünyanın en güçlü 10 akıllı telefonu - Ekim 2016

      Bu testlere inanıp telefon alan varmı hala...

      Misafir 17 Kasım 2016 20:42 Perşembe (1) (0)
    Yorumları Göster