Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

Galaxy S4'ün çakması No.1 S6 birebir benziyor.

Son model cihazları kopyalayarak piyasaya sürmesiyle meşhur Çin, yine bir çakma modele imza attı. Aslında bu yıl Çinli üreticilerden oldukça kaliteli ve yüksek özellikli akıllı telefonlar çıkıyor ama sanırım çakma cihaz üretmekten yinede kendilerini alamıyorlar. Son çakma ürün Samsung’un amiral gemisi Galaxy S4 oldu.

NO.1 S6 ismiyle piyasaya sürülen akıllı telefon Galaxy S4’e birebir benziyor. Cihazın özelliklerine bakacak olursak, 5 inç dokunmatik ekran, dört çekirdekli MT6589 CPU, 7.9mm kalınlığında gövde ve 13 mega piksel arka kamera gibi özellikleri mevcut. Ayrıca cihazda Galaxy S4’te bulunan Floating Touch ve Smart Pause özelliklerinin olacağı da iddia ediliyor.

1371715813_no.1-s6-samsung-galaxy-s4.jpg

Aşağıda Galaxy S4 ile karşılaştırmasını videosunu izleyeceğiniz çakma No.1 S6’nın görüntülerini sonraki sayfalarda inceleyebilirsiniz.

cleanVideoID('fTyq6uOGb_A', 'Galaxy S4\'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!', 'Galaxy S4\'ün çakması No.1 S6 birebir benziyor.', 'samsung,galaxy s4,no.1 s6,çakma', 'Mobil')

Sonraki sayfalarımızda daha fazla görüntü inceleyebilirsiniz.

    Yazar: Ayşe Aydoğmuş Teknolojiye dair her şey.

    YORUMLAR

    1000 - karakter kaldı.
    Yorumu gönder

    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      wi-fi çekmiyor. fotolar net değil netten almıştım s4 pişmanım

      Misafir 27 Eylül 2014 19:21 Cumartesi (0) (0)
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      Hiç memnun değilim verdiğim paraya acıyorum resmen tuş takımlatı bile doğru düzgün basmıyo benden bi öneri almayın

      Misafir 17 Mayıs 2014 09:04 Cumartesi (0) (0)
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      ben aldım coook memnunummmm

      Misafir 07 Şubat 2014 17:29 Cuma (1) (0)
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      çakmamı

      Misafir 11 Şubat 2014 17:01 Salı
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      Televizyon izlerken s4 kampanyası gordum.179tlye 2yıl garantili s4 veriyolarmıs.bende arayıp sipariş verdim.acaba telefonda bir sorun cıkarmı?lutfen yardımcı olun

      Misafir 27 Aralık 2013 21:23 Cuma (2) (0)
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      Bende almayı düşünüyorum.İnş. bi sorun çıkmaz.

      Misafir 05 Ocak 2014 21:39 Pazar
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      aldınız mı

      Misafir 07 Ocak 2014 16:45 Salı
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      evt olum 2 gne bzlyo denedm

      Misafir 17 Ocak 2014 21:58 Cuma
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      kardeş televizyonda satılanları almanı tavsiye etmem hem kötü hemde 200 lük telefondan hayır gelmez.

      Misafir 02 Şubat 2014 19:35 Pazar
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      cıkmaz ben aldım kullanıyorummm.

      Misafir 07 Şubat 2014 17:25 Cuma
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      bn adm ckmsı gelmediii gercegi geldi sende allllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

      Misafir 07 Şubat 2014 17:29 Cuma
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      ben 1 yıldır kullanıyorum çakma

      Misafir 29 Nisan 2014 00:01 Salı
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      bende aldım almanızı tvsıye etmem android deıl eskı java desteklı tel sadece kasasını s4e benzetmısler bı cacık olmaz yanarım werdım o paraya

      Misafir 17 Temmuz 2014 08:56 Perşembe
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      yok

      Misafir 14 Kasım 2014 23:04 Cuma
    • Galaxy S4'ün çakması benzerliği ile şaşırtıyor!

      ben gerçeğini kullanıyorum çakması nasıl bilmiyorum ama gerçeği harika tavsiye ederim

      Misafir 13 Kasım 2013 18:43 Çarşamba (0) (0)