Yerli otomobilden vergi alınmayacak!

Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, yerli otomobilin yaygınlaştırılması ve piyasaya güçlü bir giriş yapabilmesi için ÖTV'den muaf tutulacağını kaydetti.

Yerli ve milli üretim Otomobil için düğmeye basılmasına sayılı günler kaldı. Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, çalışmaların tamamlandığını belirterek, bu ay içinde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından açıklanacağını söyledi. Özlü, yerli otomobilin yaygınlaştırılması ve piyasaya güçlü bir giriş yapabilmesi için Özel Tüketim Vergisi yani ÖTV'den muaf tutulacağını kaydetti.

Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, en az 3, en fazla 5 ismi bir araya getiren bir ortaklık modeli kurulacağını ifade etti. Bu ortaklık modelinde halihazırda farklı lisanslar altında yabancı marka otomobil üreten grupların yer almayacağına dikkat çeken Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, şöyle konuştu:

1507023637_660x310-bakandan-aciklama-var-yerli-otomobil-hangi-ilde-uretilecek-1500795374002.jpg

 Yerli otomobilde öncelik elektrikli motor, batarya ve yazılım teknolojisinde olacak. Kullanımı yaygınlaştırmak için teşvik edici düzenlemeler yapılacak. Bu kolaylıkları üretim yapacak firmalarla bir araya gelerek onlardan görüş alıp belirleyeceğiz.

 

 

 

 

    YORUMLAR

    1000 - karakter kaldı.
    Yorumu gönder

    • Yerli otomobilden vergi alınmayacak!

      bır sakızdan vergi alıyorlar bır arabanda almıyacakalar mış hiçte mantıklı gelmedi..

      Misafir 05 Ekim 2017 06:22 Perşembe (0) (0)
    • Yerli otomobilden vergi alınmayacak!

      Umarım kalitesiz herkesin illalah ettiği bir araç olmaz. Başlangıcı çok zor sancılı ama bitişi çok hızlı olmasın elin gavurunun aracına muhtaç kalmayalım.

      Misafir 04 Ekim 2017 21:37 Çarşamba (0) (0)
    • Yerli otomobilden vergi alınmayacak!

      Şehir efsanesi :)

      Misafir 04 Ekim 2017 08:45 Çarşamba (0) (0)
    • Yerli otomobilden vergi alınmayacak!

      Yerli araç üretmek için bir katkı sağlamayan, yurtdışı markaların ülkede satışını üstlenen veya 40 yıldır montajdan öteye geçmeyen gruplara kırmızı kartı göstermişler. Yerli araç çıkınca akılları başlarına gelir ama atı alan çoktaaan Üsküdar'ı geçmiş olur.

      Misafir 04 Ekim 2017 06:30 Çarşamba (0) (0)
    • Yerli otomobilden vergi alınmayacak!

      Ötv den muaf tutdalar bile alınmaz en fazla 110 hb güçle gelir bide hybrit ise yatar zaten alınmaz ülkede şarj alanlar bile yok

      Misafir 03 Ekim 2017 16:16 Salı (1) (3)
    • Yerli otomobilden vergi alınmayacak!

      Daha iyisini yap da alalim koçum.

      Misafir 03 Ekim 2017 17:56 Salı
    • Yerli otomobilden vergi alınmayacak!

      sen türkmüsün? baska bisey demek gerekmez sana...

      Misafir 03 Ekim 2017 18:33 Salı
    • Yerli otomobilden vergi alınmayacak!

      Yürü be koçum kim tutar seni. 110 hb de ne yahu? 110 hp olmasın o gııı. Anadım ben sizin köyde 200 beygirden aşağı kesmeyi sizi belli kim. Bir de şarj alanlar yoksa elektrikle çalışan araç satılmaz diyorsun ya bir şey diyecem. Hibriti geçeli çok oldu be bebem. Şimdi full elektrikli araçlara geldiler. Uyan son durağa geldik.

      Misafir 03 Ekim 2017 21:16 Salı
    • Yerli otomobilden vergi alınmayacak!

      Şarj alanı olmayınca üretim de yatırım da olmazdı tabi ya. Zaten şarj alanları da topraktan kendiliğinden çıkıyor ya. Onu insanoğlu yapamıyor zaten. Hey Yarabbim. Allahtan bu memlekette senin gibi bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmuş ergenleri dikkate almıyorlar. Sonra ne olurdu bu ülkenin hali.

      Misafir 03 Ekim 2017 23:35 Salı
    • Yerli otomobilden vergi alınmayacak!

      Şarj alanlarının olmadığını kim söyledi.

      Misafir 04 Ekim 2017 03:39 Çarşamba