İşte NASA'nın yayınladığı inanılmaz görüntüler

Kayıp uzay aracı bulundu!12 yıl önce Kızıl Gezegen'de ortadan kaybolan İngilizlere ait Mars aracı Beagle 2'nin sırrı çözüldü.
İşte NASA'nın yayınladığı inanılmaz görüntüler - Page 1
Kayıp uzay aracı bulundu!
İşte NASA'nın yayınladığı inanılmaz görüntüler - Page 2
NASA yetkilileri Mars Reconnaissance Orbiter’ın (MRO’nun) Mars yüzeyinde Beagle 2 ile “aynı boyut ve şekilde” bir cismin fotoğrafını çektiğini belirtti. MRO tarafından keşfedilen cismin tek parça halinde olduğu ve Beagle 2’nun iniş yapması planlanan bölgenin oldukça yakınında yer aldığı açıklandı.
İşte NASA'nın yayınladığı inanılmaz görüntüler - Page 3
Mars'ta tabut bulunduğu iddia edildi
NASA’da çalışan bilim insanları Curiosity yoluyla Mars yüzeyini araştırmaya devam ederken, bazıları da uzay aracının gönderdiği fotoğraflarda hayata dair işaretler aramayı sürdürüyor. Bugüne dek antik bir göl yatağından top şeklindeki kayalara dek pek çok ilginç bulguyla karşılaşan Curiosity’nin bu kez yolladığı fotoğrafta, daha öncekilerden çok farklı bir obje görülüyor.
İşte NASA'nın yayınladığı inanılmaz görüntüler - Page 4
Curiosity’nin çektiği aşağıdaki fotoğrafta ilk bakışta hiçbir şey göze çarpmıyor. Ancak fotoğrafın renklerini değiştirip biraz da yaklaştırınca, bugüne dek Mars’ta hiç görülmemiş bir obje dikkati çekiyor.