NASA'nın 'zaman makinası' 2018'de göreve başlıyor

Bu yüzden teleskoplar yıldızların milyonlarca yıl önceki halini inceleyebiliyor. 8.8 milyar dolara mal olan James Webb Teleskobu sahip olduğu teknoloji sayesinde evrenin yaklaşık 13,8 milyar yıl önce oluşumuna sebep olan Big Bang'den (Büyük Patlama) 200 milyon yıl sonraki halini inceleyebilecek.
NASA'nın 'zaman makinası' 2018'de göreve başlıyor - Page 1
NASA'nın 'zaman makinası' 2018'de göreve başlıyor - Page 2
Bu nedenler NASA'da 'zaman makinası' olarak anılan teleskop Hubble ile ulaşılamayan bölgelerin taranmasına olanak sağlayacak.
NASA'nın 'zaman makinası' 2018'de göreve başlıyor - Page 3
James Webb Teleskobu 2018'de Huble'ın yerini alacak. Huble'a kıyasla uzayı daha detaylı br biçimde inceleyebilecek olan James Webb'in dünya dışı yaşamın keşfinde de etkili olması bekleniyor.
NASA'nın 'zaman makinası' 2018'de göreve başlıyor - Page 4
Galaksimizde Dünya benzeri 200 milyar gezegen olduğuna dikkat çeken bilim insanları, yeterince bilgi birikimine ve teknolojiye sahip olduklarını ve James Webb Teleskobu sayesinde söz konusu keşfin yakın bir zamanda gerçekleşebileceğini belirtiyor.