Süper güçleri olan insanlar!Bilim açıklayamıyor

Stephen Wiltshire'da uzaktan izleme yeteneğine sahip insanlardan biri. 42 yaşındaki İngilizce Shtephen Wiltshire, asla gitmediği yerleri, en kuytu yerlerine kadar çizebiliyor.. 3 yaşında otizm teşhisi konulan Stephen Wiltshire, detaylı şehir manzaraları çizen bir sanatçıdır. Wiltshire, saniyeler içinde hatasız bir biçimde gözlemlediği şehir manzaralarını eksiksiz olarak kâğıda aktarabilmesiyle tanınmaktadır.

Journal Scientific Exploration’da yayınlanan bir yazıya göre araştırmanın katılımcılarından biri olan Ingo Swann, Jüpiter’i ve o zamanlar bilim insanlarının varlığını henüz bilmediği Jüpiter’in etrafındaki halkayı başarılı bir şekilde tarif edebilmiştir. Ingo, bununla da kalmayıp ayı uzaktan izleme ve parapsikoloji kapsamındaki diğer anormal durumlar hakkında yazmaya devam etmiştir.

İstihbarat teşkilatlarının uzaktan izleme olgusundan faydalandığı doğrudur. Bu yüzden bu programa büyük miktarlarda para yatırmışlar ve zaman harcamışlardır. Acaba kim bilir bu konuda gizli tutulan daha ne gibi bilgiler var?

Bir diğer güzel örnek ise uzay mühendisi ve fizikçi olan Jack Houck’ın çalışmalarından gelmektedir. Houck, Albay J.B. Alexander ile psikokinezinin (objeleri zihin gücüyle hareket ettirme yetisi) geçerliliğini test etmek için bir takım deneyler düzenlemiştir. Bu deneylerde katılımcılara çeşitli metal objeler kullanarak psikokinetik güçlerini nasıl harekete geçirecekleri öğretilmiştir. Katılımcılar hiçbir fiziksel güç uygulamadan metal objeleri tamamıyla bükmeyi başarmışlardır.