Uzaylılar aramızda olabilir mi?

Uzaylılar aramızda olabilir mi? - Page 1
Hollywood’a baktığımızda uzaylıların insanlardan çok daha farklı, canavarımsı bir tür olduğu gözlemleniyor olsa da, bilim insanları illa ki böyle bir şey olacağını düşünmüyorlar. Yapılan araştırmalara göre yalnızca kendi galaksimizde bile çok fazla kara yaşamına geçmiş gezegen bulunabilir.
Uzaylılar aramızda olabilir mi? - Page 2
Oxford Üniversitesi’nden Uluslararası Bilim Dergisi’nde yayınlanan yeni bir araştırmada evrim teorisi, uzaylıları tahmin etmek için kullanılıyor.
Uzaylılar aramızda olabilir mi? - Page 3
Uzaylıların da potansiyel olarak doğal seleksiyon gibi insanları şekillendiren bazı süreçler ve mekanizmalar tarafından şekillendirildiğini düşünen bilim insanları, bu yaşam formlarının da zamanla bizim gibi daha donanımlı ve daha güçlü olabileceğini belirttiler.
Uzaylılar aramızda olabilir mi? - Page 4
Oxford Zooloji Bölümü’nden araştırmacı Sam Levin, “Astrobiyologlar için temel görev, kara-ötesi bir yaşamın nasıl bir şey olduğunu düşünmektir. Fakat yabancılar hakkındaki tahminlerin yapılması zor. Astrobiyoloji alanında geçmiş yaklaşımlar, dünyada gördüklerimizi alıp uzaylılarla ilgili tahminler yapmak için kimya, jeoloji ve fiziği kullanmamızı içeriyor” dedi.