Mobil

Galaxy S4'ün muhteşem oyun performansı - Video

Samsung Galaxy S4'ün oyun performansı test edildi.

Samsung Galaxy S4'ün özellikleri çok beğenilmesine rağmen maalesef sağlamlık konusunda sınıfta kaldı. Ancak Galaxy S4 severler için teselli olur mu bilmiyorum ama Galaxy S4 oyun konusunda oldukça iyi.

Birçok yazılımı içinde barındıran Samsung Galaxy S4'ün birçok sağlamlık düşürme testi hatta kurşunlanma testinden sonra şimdi farklı bir yöne dikkatler çekildi. Youtube'da yayınlanan yeni videoda Galaxy S4'ün oyun performansı test edildi.

1367427180_oyun.jpg

ANDRENO 320 GPU grafik performansı dört çekirdekli işlemcinin verdiği güç ile beraber mükemmel görünüyor. İtalyan sitesi HDblog sitesinin test ettiği Galaxy S4'ün 3D oyun performansını aşağıda izleyebilirsiniz.

Yorumlar
Arkadaşlar. Galaxy s4 ile iphone 4s arasında dağlar kadar fark var. Bir de yalnış bildiğiniz bir başka konu, hız karşılaştırması. Elinizdeki cihaz galaxy mini dahi olsa, internet aboneliğinizin s4 ün kullandığı internet aboneliğinin fazla olması durumunda, bu olay galaxy mini yi daha üstün yapar. Yani 1gb internet kullanan bir telefonla, 250 mb internet paketi kullanan başka bir telofonu kıyaslayamazsınız. Sorun cihazlarda değil, tamamen kullandığınız paketle alakalıdır... İçiniz rahat olsun...
Cevapla
Misafir
ARKADAŞLAR BEN CİHAZI ALALI 1 CONTACT CİLLER OYUNUNU YUKLEDİM OYUNU 2 GÜN OYNADIM (cİHAZ AŞIRI ISINIYO) 2. GÜNDEN SORA OYUNUN İLK AÇILIŞ EKRANI GELİYO FAKAT AÇILMIYOR. NEDEN OLABİLİR. BANA YARDIMCI OLABİLECEK VARMI.
Cevapla
Misafir
ARKADAŞLAR BİŞEY SORMAK İSTİYORUM. BEN GEÇEN HAFTA S4 ALDIM.ARKADAŞIM DA İPOHENE 4S VAR VE ARKADAŞIM İLE Bİ TEST YAPTIK AYNI İNTERNET BAĞLANTISINDAN İKİMZDE FACEOOK BAĞLANDIK AYNI SAYFALARI AÇMAYA ÇALIŞTIK İPOHENE 4S CİHAZI S4 TEN DAHA HIZLI AÇIYOR FOTOGRAFLARI HEMDE BARİZ Bİ FARK İLE. BİRDE S4 Ü OLAN ARKADAŞ İLE FACEDE PROFİL FOTOLARINI VE ARKADAŞ LİSTESİNİ AÇIP Bİ BAKABİLİRLERMİ BENİM ELİMDEKİ CİHAZDA GARİP Bİ YAVAŞLIK VAR. ACABA BENİM CİHAZIMDA BİR SORUNMU VAR BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.
Cevapla
Misafir
ben exynos lu s4 kullanıyorum ve okadar AZ ısınıyoki elle bile zor hissedilio ve exynos sürümünde iphone5dekinin bi üstü Power VXsg545 işlemci kullanılıo exynos sürümü işlemci hızı açısından çook az geride ama grafik konusunda daha ii ve pi 1saat kamera 1:30 oyun ardı 2 saat müzik dinlememe rağmen akşam saat 9 da şarzı hala %52 ydi telefonu sabah 8 de açtım
Cevapla
Misafir
Sen olayı zaten kafanda bitirmişsin, seni ne testler tatmin eder nede başka bir şey. Sana ne desek boş, iflah olmazsın yani. İyisimi sen neyi doğru biliyorsan öyle yap. Bu gibi durumlar için atalarımızın güzel bir sözü var, 1 musibet 1000 nasihattan daha evladır.
Cevapla
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.