Mobil

iPhone yine can aldı!

Şarj olan iPhone 4S, ölüme neden oldu.

iPhone yine can aldı!

Son zamanlarda şarj edilen telefonların çarpması sonucu ölüm ve yaralanma haberlerini sıkça duymuştuk. Şimdi bu haberlere bir yenisi eklendi. Tayvan'da 28 yaşındaki bir genç şarj olan iPhone 4S’in elektrik akımına kapılarak hayatını kaybetti.

Daha önce gerçekleşen olaylarda, ölümlerin yan sanayi şarj aletlerinden kaynaklandığı iddia edilmişti. Bu olayda da diğerleri gibi yan sanayi şarj aleti kullanımından dolayı elektrik çarpmasının gerçekleştiği söyleniyor.

1385652015_iphone-4s-white-and-black.jpg

Belirtilenlere göre Tayvanlı genç, iPhone 4S'i şarjda kullanırken elektrik akımına kapıldı. İlk yapılan incelemeler sonucu gencin, iPhone 4S'in yan sanayi bir şarj aleti ile şarj edildiği sırada telefonla görüşüyordu.

Aslında Apple da dahil olmak üzere akıllı telefon üreticileri, yan sanayi şarj kullanmamaları konusunda kullanıcılarını sürekli uyarıyor. Anlaşılan o ki yaşanan olaylardan kimse ders almıyor.

Yorumlar
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.