Blizzard, bu projesini iptal etti!

Blizzard Titan kod adlı MMO projesini neden iptal etti?

Blizzard, bu projesini iptal etti!

Blizzard'ın zalim kalite anlayışını Starcraft: Ghost ve Warcraft Adventures iptallerinden sonra iyice benimsemiştik. Bu bazı açılardan güzel bir durum olabilir, fakat hayal kırıklıklarına da bir çözüm bulmaları gerekiyor artık; zira online oyuncuların "yeni WoW" gözüyle baktığı, devrimsel oyun mekanikleri ile geleceğine yürekten inandığı proje Titan da iptal edilenler kervanına katıldı. Kurucu üye Mike Morhaime; Titan yeniden elden geçirildiğinde eğlence faktörünü "bulmakta zorlandıklarını",  çok büyük hedefleri olan bir oyun olmasına rağmen "bir bütün haline gelemediğini" söylüyor. Kararı vermelerinde etkili olan faktörlerden birinin de "online rol yapma oyunu yapımcısı" sıfatıyla anılmak istememeleri olduğunu belirtmiş. Fakat Blizzard'ın çözüm bulması gereken tek sorun kalbi kırılan oyuncular olmayabilir. Analist Michael Patcher'e göre üstünde yedi yıl uğraşılmış bir oyunun iptali, yedi senelik kocaman bir boşluk yaratıyor ve uzun bir süre boyunca ufukta büyük bir oyun gözükmeyecek. World of Warcraft'ın da yavaş yavaş ama giderek azalan oyuncu kitlesi (hala 6.8 milyon aktif kullanıcı var gerçi) ileride mali sıkıntılara yol açabilirmiş. Blizzard'ın bundan sonraki planı ne olacak, hep beraber göreceğiz.