Oyunseverlerin çok beklediği oyun ertelendi!

Oyun tutkunlarının merakla beklediği Assassin’s Creed Jade ertelendi. İşte bu erteleme kararının nedeni!

Oyunseverlerin çok beklediği oyun ertelendi!

Ubisoft'un Assassin’s Creed serisi, oyun dünyasının en sevilen ve en uzun soluklu serilerinden biri olarak biliniyor. Serinin son oyunu Assassin’s Creed Mirage, geçtiğimiz yıl piyasaya sürülerek, serinin hayranlarından büyük beğeni topladı. Bu başarılı lansmanın ardından gözler, serinin mobil platformlara özel olarak geliştirilen yeni üyesi Assassin’s Creed Jade'e çevrilmişti. Oyun severlerin büyük bir merakla beklediği Assassin’s Creed Jade, telefon ve tabletler için optimize edilerek, mobil oyun deneyimini yeni bir seviyeye taşıma vaadiyle duyurulmuştu.

Ancak Ubisoft'tan gelen son açıklamalar, oyunun merakla bekleyen hayranlarını hayal kırıklığına uğrattı. Assassin’s Creed Jade'in çıkış tarihi, planlanan bu seneden 2025 yılına ertelendi. Bu ertelemenin temelinde yatan neden olarak, projede görevli ekip üyelerinin diğer oyun projelerine yönlendirilmesi gösterildi. Bu durum, Ubisoft'un kaynaklarını ve personelini, şirketin genel hedefleri doğrultusunda yeniden organize etme kararının bir parçası olarak değerlendiriliyor.

Oyun severlerin çok beklediği oyun ertelendi!

Assassin’s Creed Jade'in ertelenmesi, mobil oyun pazarındaki Assassin’s Creed hayranlarını üzecek bir gelişme olarak öne çıkıyor. Mobil platformlarda bu serinin benzersiz deneyimini yaşamak isteyen oyuncular, bir süre daha beklemek zorunda kalacak. Ancak bu erteleme, aynı zamanda Ubisoft'un oyunun kalitesinden ödün vermek istememesi ve mobil platformlar için sunacağı Assassin’s Creed deneyimini mümkün olan en iyi seviyeye çıkarma arzusunu da gösteriyor.

Oyunun ertelenmesi, Ubisoft'un oyun geliştirme süreçlerinde karşılaştığı zorlukları ve sektördeki genel eğilimleri de yansıtıyor. Günümüz oyun endüstrisinde, yüksek kaliteli oyunları geliştirmek ve piyasaya sürmek, genellikle uzun zaman alıyor ve ekipler arası kaynak paylaşımını gerektiriyor. Bu durum, özellikle çoklu platformlarda birden fazla projeyi aynı anda yürüten büyük oyun stüdyoları için geçerli.