Oyun

Rome II, savaşın karanlık yüzünü oyunculara anlatacak

Jamie Russel yaptığı açıklamada, "Oyunda, oyuncuyu daha çok insani yönlerden bir hisse sürükleyeceğiz. Gelişmiş yüz animasyonlarıyla birlikte oyuncu ile ordu arasında duygusal bir bağ oluşturmaya çalışacağız. Ordudaki bir askerin ok yemesi, oyuncuya kötü şeyler hissettirecek." sözlerini söyledi. Konuşmasında Russel, "Burada amacımız savaşın karanlık yüzünü oyunculara anlatmak. Savaşın kötü bir şey olduğunu, atmosferle birlikte size hissettirmeye çalışacağız." cümlelerinin ardından ekledi; "Asıl amacımız, Rome 2 ile birlikte oyun dünyasında görmediğiniz farklı şeyleri size sunmak olacak. Ve ben bunu yapabileceğimize içtenlikle inanıyorum."

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.