Mobil

HTC One ve Samsung Galaxy Note 2 karşılaştırması

HTC One ve Samsung Galaxy Note 2 video karşılaştırması haberimizde!

HTC One ve Samsung Galaxy Note 2 karşılaştırması

2012 yılında piyasaya sürülen ve gücü kanıtlanmış olan Smasung'un phablet akıllı telefonu Galaxy Note ve HTC One karşılaştırmasını aşağıdaki videoda izleyebilirsiniz.

Yorumlar
Misafir
helal kardeş tek kelimeyle süper yorumlamışsın bilmiyolar htcyi daha
Cevapla
Misafir
arkadaşlar htc one ile note 2 nin arasında kaldıysanız biraz bilgilenin istedim. samsung note 2ye birşey demiyorum ama samsung çabuk ısınarak kitlenme var hadi bunu geçtik megapikselde hile var milleti kandırıyolar htc bunu açılışta kendi firması söyledi testler yapılarak hile olduğu test edildi. görüntü kalitesinde değişiklik yaparak megapiksel yükseltiliyor oysa megapiksel aynı ama 12yse 16 yapıyolar buda size cazip geliyo tabi ... reklam yıldızı samsung 2 yıl garantisi var sıkıntı olsa ilgilenilmiyo bana göre samsung'un en iyi telefonu (note 2..) S4 S3 kötü demiyorum ama htc ile kıyaslanamaz..hava atmak için gösteriş olsun için alıyosanız note 2 alın iyi telefon ,fiyat olarak da htcye göre yaklaşık 450 tl fark var)...(şimdi gelelim asıl mevzuya htcyi anlatmaya gerek yok bilenler anladılar beni.. inş htc one alcam bu hafta para çıkmassa note 2 ''hala bnde gidip geliyom( biri çok gösterişli note2)( birinin özelligide kamerası işlemcisi sesi hızı özelliklerinde üstüne yok :P :/
Cevapla
emrah adli arkadasa
htc nin kendine ait biseyi yok mu? ultrapiksel teknolojisini kullandi andreno 320 ye overclock yapilmis durumda oc li baska telefon bilmiyorum pildede 2300 olmasina ragmen normallerinden ust seviye cunku yeni bi teknoloji olmus sense arayuzu hic bi telefondan calinti degil tegra isletim sistemini kullandi one x te, ayrica kullandigi ses yazilimi da var farki olarak soyle arkadasim bu ozellikler caliyo dedigin hangi telefonda var? arastirmadan bilmeden konusma
Cevapla
mudur
ekrAn kamerada sony en iyisi
Cevapla
Mikufuridoto
not2 len htc yi karsilastirmak bile sacmaa not2 ye hakaret
Cevapla
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.