Oyun

GTA 6'nın çıkış tarihi ve fiyatı açıklandı!

Doğru tahminleriyle bilinen ünlü perakende satış platformlarından Gamewhere, GTA 6'nın bu yıl içerisinde çıkacağını paylaştı.

Rockstar Games'in en bilinen oyunlarından biri olan (Grand Theft Auto) GTA serisinin, merakla beklenen son versiyonu GTA 6'nın çıkış tarihi ve fiyatı açıklandı! Sızıntının ise, doğru tahminleri ile bilinen ünlü perakende satış platformu Gamewhere tarafından ortaya çıktığını belirtelim.

GTA 6'nın çıkış tarihi ve fiyatı açıklandı!

Rockstar Games'in en bilinen oyunlarından biri olan GTA serisinin ilk oyunu 1997 yılında oyunseverler ile buluşmuştu. Serinin son versiyonu olan GTA 5’in üzerinden tam 7 yıl geçti. Gerek hikayesi gerek açık dünya yapısı ve gerçekçi grafikleriyle simülasyon tadında deneyimler yaşatabilen GTA 5 oyuncular tarafından fazlasıyla beğenilmiş ve ciddi satış rakamlarına imza atmıştı.

Tahmin edeceğiniz gibi, oyuncular tarafından GTA 6'nın çıkış tarihi oldukça merak konusu olmakla birlikte epey bi uzun zamandır bekleniyordu. Zira Rockstar Games'in de, uzun zamandır GTA 6 üzerinde çalışmalar yürüttüğü biliniyordu. GTA 6 ile ilgili bu güne kadar yapımcı firma tarafından herhangi bir açıklama yapılmamasına rağmen, bir çok farklı mecrada GTA 6 ile ilgili bir çok iddia ortaya atıldı. Ancak sonunda merak edilen sorunun cevabı Avusturya’lı perakende satış platformu Gamewhere tarafından ortaya çıktı.

Gameware sitesinde yer alan bilgilere göre oyunun 2020 yılının sonlarına doğru satışa çıkarılması bekleniyor. Ayrıca sitede Grand Theft Auto 6’nın sadece PlayStation 4, Xbox One ve PC sürümleri için çıkarılacağı bilgisi de yer alıyor. Şu an PlayStation 5 ve Xbox Series X için ise herhangi bir bilgi bulunmuyor. Gameware, listesinde dikkat çeken bir başka detay ise oyunların Grand Theft Auto 6 D1 Edition olarak listelenmiş olması. D1 Edition’ın ne anlam taşıdığı henüz bilinmezliğini koruyor. 

GTA 6’nın sitede belirtilen satış fiyatları ise şu şekilde;

  • PC için; 59,99 Euro
  • PlayStation 4 için; 69,99 Euro
  • Xbox One için; 69,99 Euro
Yorumlar
Mert
Torrent ellerinden öper be kardeşim
Cevapla
Bakbak
yalan haber inanmayın. kaynağı gösterilemeyen hiç bir şeye inanmayın. önce bir haberi yazan kişiye bakın mesleği ne vs.. velet aha Day # 1 edition ın anlamını bilmiyor.
Cevapla
Kabkab
Zaten orada birçok yerden edinilen bilgilere dayandığını belirtiyor. Burada forumlar olsun birçok haber kaynağı olsun hattaha dark web bile olsun heryerden bilgi alındığını söylüyor
Oka
oyun 365,51 tl ne bekliyorsunuz Pc de 365,51 PlayStation 4 te 426,44 Xbox Onedede 426,44 ve alsanızda gb yetmicek yetsede minecrafta dönücek pixel pixel olucak
Cevapla
mert tufan alpaslan
gta nın yapımsısı rock stars gamewhere sadece gta 1 2 yaptı yani pixel olanları rock stars gta vice city yapınca gamewhere iflas etti o sadece kandırmaya inanmayın
Cevapla
bi akıllı sensin zaten
aynen kardeş zaten rockstar dma design ile değil gamewhere ile çalışıyordu zaten amk cahili sikimin başına bak adamlar otursun kafa patlatsın ray tracing sisteminden oyun geliştirsin oyun kodlasın 7 yıl türkiye de göbeğini kaşıyan cahil bi herifin teki gelsin rockstar kandırıyo desin mal amk
xYavruKurt
Arkadaslar Alsak Bile Çoğumuzun Bilgisayarı Bok Olduğundan Donarak Oynicaz Bence GTA 5 Yetiyo Bea...
Cevapla
Anonim
Nvidia artık oyunları cast olarak sunuyor 5.50 euro karşılğında çöp pc de bile oynarsın en iyi grafikte
adlı
katılıyorum
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.