Orijinal 'Legend of Zelda', modlar kullanılmadan Minecraft'ta yeniden yapıldı

Çılgın bir Minecraft bilim adamı, Legend of Zelda'yı bloklu sanal alan oyununda herhangi bir üçüncü taraf modu veya kaynak paketi olmadan yeniden yarattı.

Orijinal 'Legend of Zelda', modlar kullanılmadan Minecraft'ta yeniden yapıldı

Minecraft'ta Sonic the Hedgehog ve Super Mario Bros.'u da yapan hayran ve YouTuber C1OUS3R, Zelda’yı yapmak için yaklaşık bir ay harcadı.

Geliştirici, 1986 NES klasiğini yeniden oluşturmak için komut blokları, özel dokular ve diğer oyun içi özellikleri kullandı. C1OUS3R bir yapım videosunda "Link'in her yönden sürümünü oluşturmak için Blockbench kullanıyorum, böylece her yöne bakıyormuş gibi görünmesini sağlamak için döndürebiliyorum" dedi. "Önceki video oyunlarında yaptığım gibi bir Voxel modeli yapardım, ancak bu hemen hemen fark edilmiyor ve 30 kat daha fazla zaman alıyor ve bunun için gerçekten zamanım yok.”

“Daha sonra bu modeli Minecraft'ta başınıza takabileceğiniz eşyalardan biri olan oyulmuş bir balkabağının üzerine yerleştirdim.

Orijinal 'Legend of Zelda', modlar kullanılmadan Minecraft'ta yeniden yapıldı - Resim : 1

Orijinal 'Legend of Zelda', modlar kullanılmadan Minecraft'ta yeniden yapıldı - Resim : 2

Ardından, Link'i kontrol ediyormuşsunuz gibi görünmesi için oynatıcıyı görünmez yaptım. Bununla, yalnızca yazılı biçimdeki komut bloklarından oluşan “data packs function” klasörünü kullanarak, oyuncunun zırh sehpalarından hareket ederek hangi yönde hareket ettiğini tespit edebiliyor ve modeli hareket ediyormuş gibi gösterecek şekilde döndürebiliyorum.”

C1OUS3R, Reddit’te, YouTube videoları 5.000 beğeni aldığında ilk patron dövüşünde geçen oynanabilir bir versiyon yayınlayacaklarını söyledi. Geliştirici, sonunda Minecraft içinde tüm bir oyunu piyasaya sürmek istediklerini söylüyor. “Unity gibi bir şeyi anlamaktansa yapmak çok daha kolay. Minecraft'ın insanların oyun geliştirmeye başlamasına gerçekten yardımcı olma yeteneğine sahip olduğuna inanıyorum.”