Galaxy Note 8'deki bu özellik, dünyada bir ilk olacak!

Samsung Galaxy Note 8'de kullanılacak bu özellik tüm telefonlar arasında bir ilk olacak. İşte o özellik!

ABD merkezli popüler çip imalatçısı Qualcomm, kısa süre önce Snapdragon 836 yongaseti ile gündeme gelmeye başladı. Snapdragon 836 çip, bugünkü Snapdragon 835'ün revize edilmiş bir versiyonudur ve yılın ikinci yarısında gelmesi bekleniyor. Snapdragon 836 işlemcinin beklenen Samsung Galaxy Note 8'de yer alacağına dair yeni bir söylenti ortaya çıktı. Eğer bu doğruysa, Galaxy Note 8'i ilk Snapdragon 836 destekli akıllı telefon yapacak.

Samsung'un gelecek nesil amiral gemisi Note serisi akıllı telefonu Galaxy Note 8’in, bu yılın ikinci yarısında piyasaya çıkması bekleniyor. Galaxy Note 8'de 6.3 inç ekran olacak ve Galaxy S8 ve S8+'da kullanılan aynı kavisli sonsuzluk ekranı yer alacak. Note 8'in ekranının aynı zamanda, 4K çözünürlük ile Galaxy S8'deki aynı 18.5: 9 en-boy oranında olması muhtemel görülüyor.

 1497080945_galaxy-note-8-1024x743.jpg

Snapdragon 836'nın büyük çekirdekleri, Snapdragon 835 2.45GHz frekansındaki büyük çekirdeğinden biraz daha yüksek olan 2.5GHzlik bir saat frekansına sahip. Küçük çekirdekler, muhtemelen SD 835'te bulunan 1.90GHz saat frekansı ile aynı olabilir. Kaynak ayrıca, SD 836'nın GPU'sunun 740 MHz'de hızlandığını da iddia etti. Galaxy Note 8'in IFA Berlin 2017'de ilan edilmesi bekleniyor.

    Yazar: Ayşe Aydoğmuş Teknolojiye dair her şey.

    YORUMLAR

    1000 - karakter kaldı.
    Yorumu gönder

    • Galaxy Note 8'deki bu özellik, dünyada bir ilk olacak!

      ya benim s3 var WiFi bağlanmıyor kimlik denetimi hatası diyor ne yapacağız

      Misafir 11 Haziran 2017 19:21 Pazar (0) (0)
    • Galaxy Note 8'deki bu özellik, dünyada bir ilk olacak!

      sene olmuş 2017 sen hala neyin s3 ünden bahsediyon allah için çık git şurdan bide note 8 in altına yazmış :D :D

      Misafir 12 Haziran 2017 16:25 Pazartesi
    • Galaxy Note 8'deki bu özellik, dünyada bir ilk olacak!

      o s3`u icat eden adam olmustur bee. sen neyin derdindesin :))

      Misafir 14 Haziran 2017 00:16 Çarşamba
    • Galaxy Note 8'deki bu özellik, dünyada bir ilk olacak!

      ya bende s8+ var nedense bell bi sure sonra yotubede ve facebookda videolari oynatmiyor . sadece teli yenden baslatinca oynatiyor sonra yine aynisini yapiyor. telefonu wifiden bagladim yine ayni . kendi hat uzerinden internettede ayni neden yapar acaba

      Misafir 11 Haziran 2017 01:22 Pazar (0) (0)
    • Galaxy Note 8'deki bu özellik, dünyada bir ilk olacak!

      valla hocam bence softreset olmadi hard reset ile dene . hic birini yapamiyorsan servisi ara ben s8 ve s8+ masallah hic sorun yasamadim . sadece her sistem update yapmaya kalktigimda illaki sorun yasiyorum . s7 edge iken de ayni sorunu yasadim . illaki guncelleme sirasinda takiliyor birseyler yanlis gidiyor.

      Misafir 11 Haziran 2017 19:45 Pazar
    • Galaxy Note 8'deki bu özellik, dünyada bir ilk olacak!

      note serisi kesinlikle kavisli ekranlı olmamalı. çünkü düz ekran her zaman iyidir kavisli ekran nedir arkadaş tamam yapıyorsan yap s serisine ama note serisini rahat bırak. mk.

      Misafir 10 Haziran 2017 15:45 Cumartesi (3) (0)
    • Galaxy Note 8'deki bu özellik, dünyada bir ilk olacak!

      Hersene aynı yalan haber oluyor sonra Sony tanıtıveriyor yalanınızla kalıyorsunuz ortada...

      Misafir 10 Haziran 2017 12:04 Cumartesi (6) (0)
    • Galaxy Note 8'deki bu özellik, dünyada bir ilk olacak!

      Ya elimde note 5 var gerçekten çok güzel bir telefon samsungun note serisi alınır diğerleri hikaye

      Misafir 10 Haziran 2017 11:47 Cumartesi (2) (2)
    • Galaxy Note 8'deki bu özellik, dünyada bir ilk olacak!

      Dostum bende note 5 kullanıyorum. Lakin bilgisayarım çok kötü video izlerken bile ısınıyor öyle düşün paramı biriktirdim. 6000 tl kadar ya kendime oyun bilgisayarı toplayacağım yada note 8 alacağım senin fikrin nedir ? Yardımcı olur musun ?

      Misafir 10 Haziran 2017 14:02 Cumartesi
    • Galaxy Note 8'deki bu özellik, dünyada bir ilk olacak!

      Note 5 de SD kart desteği olsaydı alırdım. Tek eksiği bu.

      Misafir 10 Haziran 2017 15:06 Cumartesi
    • Galaxy Note 8'deki bu özellik, dünyada bir ilk olacak!

      S3 var canovar canovar :))))

      Misafir 11 Haziran 2017 11:12 Pazar